Nijeveen en Nieuwveense Landen

Uw kind wordt binnenkort 4 jaar, of u gaat in Nijeveen wonen? Of in de nieuwe wijk Nieuwveense Landen? Dan komt u voor de keuze te staan naar welke basisschool uw kind straks gaat.
Hoe komt u tot die keuze?
In veel gevallen wordt gekozen voor de dichtstbijzijnde basisschool. Maar is dat wel de juiste? Het is belangrijk dat de school goed aansluit bij uw kind en bij de omgeving waarin het opgroeit.

Met de brochure 'De keuze voor een school' willen wij u graag informeren over alle keuzemogelijkheden die er zijn. Aan de hand van interviews laten wij ouders, leerlingen, leerkrachten en bestuursleden aan het woord. Zo geven alle betrokkenen een brede indruk van wat u kunt verwachten op de scholen van Promes.

> Lees de uitgebreide brochure

Aanmelden op de Commissaris Gaarlandtschool
Als u besluit uw kind bij ons in te schrijven dan kunt u in het menu aan de linkerkant op de button "Aanmeldingsformulier" klikken.

Heeft u nog vragen, dan kunt u altijd bellen of een berichtje sturen voor meer informatie. Natuurlijk bent u ook van harte welkom om een kijkje te nemen in onze mooie school.

Johan Pekel, directeur